قاصد شادى

غریبه ای با دنیا

و...

  كسی اینجا نمی پرسد
  چرا دیگر نمی آید
  سیاه چهره اش یاد آور سرمای سوزان زمستانی كه می مرد
  لباس قرمزش یادآور خرم بهارانی كه در ره بود و می آمد
  بدستش دایره زنگی
  به آوازش ندا می داد با شادی
  عمو نوروز می آید
  كسی دیگر نمی پرسد
  سراغ از او نمی گیرد
  چرا نزدیكی نوروز
  او ، آن قاصد شادی نمی آید
  من این بازیگران زشت بد خو را نمی گویم
  كه هر روزی به یك رنگی
  نشسته بر گذر گاهی
  برای آن عمو نوروز دلتنگم
  كه در شبها و در سرما
  برای باغ تشنه آب می آورد
  دلش را در م ...



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

دخترک خزان
ساعت6:39---27 فروردين 1390
من دلم تنگ کسی است

که به دلتنگی من می خندد

باور عشق برایش سخت است

ای خدا باز به یاری نسیم سحری

می شود آیا دل به دل نازک من بربنند؟؟؟..


دخترک خزان
ساعت11:12---23 فروردين 1390
`*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***_____________________***

_***_____________________***

__***____________________***

___***_________________***

____*** ______________***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


دخترک خزان
ساعت6:34---17 فروردين 1390
لینکم نکردی ؟؟؟؟

دخترک خزان
ساعت0:32---8 فروردين 1390
مطالبت قشنگه گلم . لینکت کردم . منو به اسم کلبه متروک خزان لینک کن . اگه زحمتی نیست

mim o ha...
ساعت22:36---6 فروردين 1390
سلام مجدد
سال نوی شما هم مبارک خانم
امیدوارم امسال ایام بهتری نسبت به سال قبل داشته باشی

میم و حا...


shabnice
ساعت10:17---28 اسفند 1389
salam azizam apet kheyli jaleb bood.eyde khoobi dashte bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 اسفند 1389برچسب:,ساعت 9:53 توسط شیوا| |